Consumatorii de divertisment video sunt atrasi mai mult ca oricand
de posibilitatea de a vedea programe TV, filme si jocuri in 3D, insa nu
sunt la fel de nerabdatori sa si plateasca mai mult pentru a se bucura
de noua perspectiva, se arata intr-un nou studiu realizat de In-Stat
Digital.
Astfel, studiul a dezvaluit faptul ca 64% dintre consumatori sunt
interesati de 3DTV, dar numai 25% au declarat ca ar plati in plus
pentru continutul 3D. In plus, cei care au cumparat un Blu-Ray player
sunt mai interesati de 3D decat posesorii mai vechilor DVD playere, in
conditiile in care piata Blu-Ray (47%) s-a ridicat in 2009 pana aproape
de nivelul pietei DVD (53%).
O noua problema care insoteste tranzitia spre 3D disponibil la scara
larga este un posibil razboi al formatelor (similar cu conflictul
Blu-Ray - HD-DVD). Pentru a evita aceasta situatie, marii jucatori pe
piata TV trebuie sa dezvolte un standard 3D comun. The Blu-ray Disc
Association, in anticiparea unui potential "boom" 3D, pregateste deja
noi standarde sofware, cu lansare pana in 2010.